Geleneksel olarak demografik bilgilere göre konstrüksiyonlmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak dâhilin Google Analitik platformunun site analizleri dâhilin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izleme kimliğini sitenize ulamak kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, çığır, gelir ve alaka alanları kabilinden değhizmetkenleri sabitleme edebilirsiniz.

█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların hizmetletmeniz dâhilin farklı değerlere ehil olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden tevessül etmek suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok kazanım sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Sonunda müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde temin etmek güç olmayacaktır.

█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüce etkinliği, uygun maliyette tasni zorunluluğu bir şirket dâhilin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı trok gerçekten olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde arazi saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin geçmiş plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya sarrafiyeladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde değhizmetti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle yanında artık “ne istersem onu kızılırım” dönemi sarrafiyeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç üs puan koca gösteriş oynadı:

▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü halde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Selen ve iletişim teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolay erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına tokuşma iş vetirelerini değhizmettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim kabil başüstüne.

https://kurma.website/




Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir